torsdag 5 juli 2012

Så lite uppdatering sedan sist, var uppe i regina och såg Bryan Adamas vilket var en riktigt bra konsert faktiskt, Tummen upp för det :)
Att se 24 biffiga killar puckla på varanda i Amerikansk fotboll, var bättre än förväntat, tummen upp där med!
Att vi har strålande solsken och 25grader är helt okey va...Stor tummen upp där :)!!
Annars på gården händer inte speciellt mycket men vi har att göra iaf, plocka upp en massa gammalt stängsel då de sålde sina kor i vintras, en hel del sprutning är i luften heeeeeeela tiden, gräset växer nog minst 17,53cm i veckan kanske inte riktigt men ni förstår vart jag vill komma iaf.

Vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt menjag har det kanonbra här borta, äter gott och mår helt enkelt bra :)!








 Minns ni dessa krabater? De bara växer och växer och blir roligare och roligare!

 Huvudpersonen själv, Bryan Adams med sin gitarist.

Kanske den blå tröjan avslöjar lite men det är faktiskt jag på denna bilden, Brun och gla som ett pepparkaksbarn :)
Just ja vi flyttade en massa silosar och hade oss förra veckan, en silos ser ni bakom mig och dem använder vi för att förvara och torka skörden när den kommer från fältet.

Canada levererar!

1 kommentar:

  1. Naaa, vilken söt kise! Vilda och Bianca hämtar diverse sorkar, fåglar och råttor och lägger på trappan till mig titt som tätt. De är väl för söta :-/
    Igår såg vi en älg i Friseboda, Calle kallade på den med nåt konstigt läte. Den kom jättenära och var nyfiken på oss! Fredrik var rädd att den skulle attackera...
    Annars knallar det på här med, jag jobbar två veckor till innan semester och därefter låååång ledighet!

    Mamma hälsar att det är projekt tvätta suggstall på gång här hemma nästa vecka och att du får kolla in tio i topp listan på svenska pigs hemsida!

    Ha de bra så länge!

    SvaraRadera